Kariéra a volná pracovní místa
Staňte se členem či členkou našeho týmu.
V Charter Advisory a její dceřiné společnosti Gemini Wings se věnujeme zprostředkování a organizování letů private jety i dopravními letadly pro 4–300 cestujících, zajišťujeme také leteckou nákladní přepravu. Jsme letečtí brokeři, odborníci v letecké dopravě, kteří zajistí jakékoliv letadlo přesně podle požadavků a přání našich klientů. Našim klientům přinášíme flexibilitu, optimalizaci času a prvotřídní zážitek, díky osobnímu a kreativnímu přístupu.
Již 10 let poskytujeme klientům pocit absolutní jistoty a důvěry, náš závazek přesahuje pouhé zajištění letu. Snažíme se, aby cestování soukromými letadly bylo dostupnější, udržitelnější a cenově přijatelnější, díky vyššímu využití letadel prostřednictvím odborného personálu a budování win-win vztahu mezi vlastníky, provozovateli a zákazníky letadel. Naším cílem je být s klientem na každém kroku. Od dohledu nad průběhem letu, po zajištění doplňkových služeb a včasné informování o všech důležitých detailech.

CO DĚLÁME
Čemu se náš tým věnuje
- příprava cenových nabídek šitých na míru dle požadavků klienta (okamžité řešení požadavku, vyjednávání cen, příprava a zaslání kalkulací, rezervace u provozovatele letadla)
-
shrnutí a stanovení detailů letu, koordinace doplňkových služeb k letům
- monitoring průběhu letů a poskytování informací o pohybu v reálném čase, návrh řešení při změnách
- komunikace s klienty a dodavateli v oblasti letecké dopravy, vyhledávání nových obchodních příležitostí, s ohledem na business cíle společnosti
- administrativní činnost, objednávky, vystavování faktur, smluv, evidence letů
- aktualizace souvisejících databází a softwarů spojená s vyhodnocením letů
NĚCO NAVÍC
Zaměstnanecké benefity
- pružná pracovní doba s možností Home Office
- motivující finanční ohodnocení v rámci proaktivního přístupu
-
příspěvek na stravné
-
příspěvek na Multisport kartu a penzijní pojištění
-
dobrá káva je samozřejmostí
-
možnost seberealizace
-
přátelské pracovní prostředí v mladém kolektivu

VOLNÁ MÍSTA
Koho aktuálně hledáme
SAMOSTATNÁ/Ý ÚČETNÍ SE ZKUŠENOSTMI ZPRACOVÁNÍ MEZD
Do našeho přátelského týmu hledáme pečlivou a zodpovědnou kolegyni/kolegu na pozici Samostatná/ý účetní, která/ý bude mít na starosti kompletní vedení účetnictví včetně zpracování mezd.
CO VÁS U NÁS ČEKÁ:
- Kompletní vedení podvojného účetnictví pro dvě společnosti (s.r.o., a.s.)
- Měsíční zpracování DPH, kontrolních a souhrnných hlášení.
- Účtování banky, pokladny, fakturace.
- Roční účetní závěrky, přiznání k dani z příjmů.
- Objem do 2000 účtovaných položek ročně.
- Kompletní mzdová agenda: výpočty mezd, odvody, komunikace s OSSZ, zdravotními pojišťovnami a úřady.
- Spolupráce s daňovým poradcem.
- Spolupráce napříč celou firmou a naladění na naše procesy.
- Velká míra samostatnosti a zodpovědnosti.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
- VŠ/SŠ vzděláni ekonomického směru.
- Dobrá znalost aktuální legislativy.
- Znalost mzdové problematiky.
- Praxe na obdobné pozici min 3 roky.
- Středně pokročilá znalost MS Office. (Excel, Word)
- Znalost účetního softwaru ABRA FLEXI výhodou, nikoliv podmínkou.
- Aktivní přístup k práci, pečlivost, velmi dobré organizační schopnosti a určování si pracovních priorit.
- Orientace v odvětví letecké dopravy výhodou, nikoliv podmínkou.
- Znalost anglického jazyka výhodou, nikoliv podmínkou.
CO MŮŽETE OČEKÁVAT OD NÁS
- Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností.
- Stabilní zaměstnání v menší firmě s přátelským prostředím.
- Možnost práce z domova, 1x za 14 dní přítomnost v kanceláři.
- Kanceláře přímo naproti Terminálu 3 - Letiště Václava Havla.
- Smlouva na dobu neurčitou.
- Nástup ihned nebo dohodou.
DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
SENIOR SALES EXECUTIVE
Aktuálně hledáme Senior Sales Execuite který/á má kuráž objevovat nové obchodní příležitosti pro oblast privátních i skupinových letů.
CO VÁS U NÁS ČEKÁ:
- Budování a udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími klienty a dodavateli v oblasti privátní letecké dopravy.
- Aktivní navazování a vyhledávání nových obchodních příležitostí s ohledem na business cíle společnosti.
- B2B / B2C obchod.
- Významná část pracovní náplně je práce v terénu = aktivní obchod.
- Péče a zodpovědnost za svěřenou část zakázek privátních letů, od A do Z.
- Spolupráce na cenotvorbě svěřených zakázek.
- Spolupráce na rozvoji a zastřešení svěřených doplňkových služeb.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
- SŠ nebo VŠ obchodní, dopravní výhodou.
- Pozice vyžaduje přirozenou rozvážnost a dravost, která Vám pomůže najít nové obchodní příležitosti.
- Obchodní duch a zájem o oblast Business Development & Sales v oblasti letectví.
- Zkušenosti s prodejem služeb na B2B / B2C úrovni minimálně 2-3 roky, v oblasti letectví výhodou.
- Know how jak přistupovat k prémiovému produktu.
- Charismatické a reprezentativní vystupování je nezbytností.
- Analytické schopnosti pro nastavení procesů a vyhodnocování výsledků.
- Znalost ČJ na úrovní rodilého mluvčího, AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni.
- Časová flexibilita a ochota cestovat.
CO MŮŽETE OČEKÁVAT OD NÁS:
- Rozumné nároky na zapracování v prvních měsících. Víme, že úspěch se neděje ze dne na den, proto máme realistická očekávání na výkon.
- Nebudete v tom sám/a, DNA firmy je podpůrné, nezdravá interní rivalita je nám cizí.
- Motivační platové ohodnocení a k němu motivující ohodnocení výkonu vázané na množství získaných nových klientů.
- Přátelská uvolněná firemní kultura.
- Kanceláře přímo naproti Terminálu 3 - Letiště Václava Havla.
- Nástup ihned nebo dohodou.
DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)